over ons

De Carrosserie Bijloke  is opgericht in 1963 .

In 2013 heeft de Carrosserie een nieuwe vestiging geopend in Aalst.
In 2014 verhuist de Carrosserie naar een nieuwe vestiging die voorzien is met de meest hoogstaande technologie

 
En in 2018 , dubbel feest ,Carrosserie Bijloke vierde de opening van twee  ‘1 Day Repair’ cabines én haar 55-jarig bestaan.

    

 
Carrosserie Bijloke uit Gent had in 19 april een dubbele reden om te vieren; in bijzijn van het personeel en zakelijke relaties werd er een toost uitgebracht op het 55-jarige bestaan van de carrosserie en de opening van twee ‘1 Day Repair’ cabines. Een van de premium wereldwijde schadeherstelmerken van Axalta, wereldwijd ontwikkelaar en producent van vloeibare en poederlakken, Standox uit Wuppertal, oprichter van Carrosserienetwerk Repanet, ondersteunt Bijloke in haar cosmetische reparaties via het 1 Day Repair programma waarbij herstellingen in slechts één dag worden uitgevoerd.
 
 
"Wij volgen de marktevolutie altijd op de voet en willen blijven investeren in de toekomst. Met de opening van twee ‘1 Day Repair’ cabines zijn we in onze werkplaats uitgerust met de nieuwste technieken en producten, waarbij de technologie is gericht op snelle en kostenefficiënte schadeherstellingen," vertelt Jean-Paul Poelman, zaakvoerder van Carrosserie Bijloke.
 
 
Tijdens de opening van de twee ‘1 Day Repair’ cabines gaf één van de Standox collega’s demonstraties in de spuitcabine en konden de zakelijke relaties een videopresentatie op een scherm volgen onder het genot van een hapje en drankje.
 
 
Stefan Van Geert, Insurance & Network Manager Axalta Coating Systems, vult aan,
“de ‘1 Day Repair’ formule is een win-win voor klanten en carrossiers. Carrossiers kunnen reparaties efficiënter uitvoeren en klanten krijgen hun voertuigen sneller en tijdiger terug. We zijn dan ook verheugd Carrosserie Bijloke te helpen met hun toekomstvisie.”
 
 
Jean-Paul Poelman sluit af, “We kijken terug op een succesvol evenement. Met andere Repanet herstellers, verzekeraars, vloot- en wagenparkbeheerders en relaties, hebben we kunnen klinken op een succesvolle toekomst, waarbij ons doel is nog meer klanten een uitstekende service te kunnen bieden.”